det blir ett hårt jobb

Har haft en rätt så hektisk helg so far. Igår kollade jag på genrepet av Bolandmusikalen Fame med Amanda och Denise. Satan vad duktiga de var! Samtidigt som man ångrade att man inte sökte roll är jag så glad att jag inte längre behöver gå i skolan. Efteråt cyklade jag hem och sov i en timme för att förbereda mig på jobb. Jag och Denise blev ju tillfrågade att jobba på Västgöta nation så vi stod i garderoben större delen av kvällen. De flesta var supertrevliga trots att jag inte var superbra på att hitta allas jackor snabbt och råkade tappa en killen mobil i golvet. Fick värsta utsk'llningen av en kille vars jacka jag letade efter i tio minuter så kön blev superlång sen kom han på att han hade lagt den i andra garderoben. Efter det fick jag en korv av en kollega och grät av lycka. Hade inte ätit på flera timmar och bara stått upp. Kom hem halv sex och somnade om efter att Denise åkt hem. Klocan fyra var det dags för premiären av Fame så jag och Amanda kollade på andra laget! Superduktiga de med! Efteråt blev det spontanbio och imorn åker jag till mormor och morfar. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0