duffel backpack

I måndags drog Amanda med mig till Stockholm för att gå på öppet hus på Balettakademien. Jag dansar ju endast framför spegeln men tycker ändå att det var riktigt kul att kolla. Efteråt gick vi på stan och utnyttjade att vi var i huvudstaden. Var på jakt efter en jacka men ingen dög (eller var alldeles för dyra) så det blev ingen. Istället köpte jag en väska från Beyond retro jag bloggade om för två år sen (såg att det inte var exakt samma men ungefär) eftersom det var halva priset på den! Gick även in på nyöppnade River island och dog. Handlade två tröjor på deras rea och var nöjd sen. Eftersom Amanda åker till Bali idag och vi båda skulle ner påstan igår passade vi på att träffas igen. Jag skulle bara lämna tillbaka jackorna jag köpte förra veckan men inne på Cubus hängde exakt en sån jacka jag vill ha för endast 199(!!!) egentligen 499(!!!) så jag köpte den och nu är jag nöjd på riktigt. Om bara soljäveln kunde hälsa på så jag kan använda den. Kanske lägger upp en video med alla grejerna på min youtubekanal sen jag vet inte ni kan väl kolla om ni vill länk finns någonstans men lägger upp en bild på väskan som en liten sneekpeak eller nåt jajamen hejdå.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0