båtveckan

I torsdags hjälpte jag storebror att flytta ut sen lämnade jag Uppsala helt och åkte till Amanda i Stenskär. Kände verkligen att jag behövde komma bort och det gör man bäst med dåligt internet, roliga människor och mycket alkohol.
 
 
Hennes storebror och hans kompisar var också där och gjorde goda drinkar och bra mat till oss hela helgen. Vi åt grillat varje dag. SÅ GOTT. Trots att det ibland blev fin fläskfilé och korv tillsammans, haha. Kött som kött liksom. Amirite??
 
 
På torsdagskvällen gick grabbarna ut men vi stannade hemma och tog det lugnt. Hon fick sina födelsedagspresenter (bruden fylllde ju 20 i måndags!!) och vi gick och la oss tidigt. Dagen efter hade jag och Amanda i uppdrag att panta, tanka, handla och lite annat i Öregrund eftersom ingen annan var speciellt pigg. Då såg vi också en söt katt med ful röst.
 
 
Efter middagen åkte vi alla taxi in till "stan" och festade hela natten lång i öltältet. Kände att jag hörde hemma på det dansgolvet trots att det var så svettigt och jag spillde dricka på allt och alla hela tiden. Innan vi tog samma taxi hem åt vi kebab och sprang genom Öregrund för att samla ihop hela gänget som då hade utvidgats. På lördagsmorgonen mådde ingen speciellt bra men jag och Amanda tog ett dopp i havet innan Tina kom ut och lunchade med oss i den varma solen.

 
Istället för att ringa efter taxi på kvällen hade vi turen att ha flera nyktra chauffören som körde oss in och hem. Vi fortsatte dansa gärnet i tältet och mådde så himla bra. Det var dock bara jag och Amanda kvar på slutet men det var så sjukt kul. Älskar älskar älskar att dansa -På något sätt var vi alla samlade vid kebabstället igen och nästan alla kom tillbaka till stugan. Imorse hjälptes alla åt att storstäda och nu är jag hemma igen. Herregud vilken bra helg det varit.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sååååå glad att du var med och att du också hade kul!!!!!!<3

2014-08-05 @ 15:59:51



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0