O'birthday

Idag fyller en av de absolut snyggaste killarna i världen år och det ska väl firas. Kollade på senaste Teen wolf en dag tidigare än vanligt så det kan jag ju inte göra, MEN tänker äntligen kolla på The first time som jag velat se så länge men inte haft rätt tillfälle att se den (när jag ska se en film jag vet att jag kommer älska måste jag alltid se den på rätt sätt eller på en speciell dag eller med en speciell person. Lite jobbigt men så är det) förrän idag när självaste Dylan O'Brieeeeeeeeeeeeen fyller år! Dessutom är det cirka en månad kvar till The maze runner kommer ut och jag kunde inte bli mer exalterad. Får inte nog av den mansgrabben. Han är verkligen nummer ett på min drömkillelista. Man kan inte bli mer perfekt. Men innan jag börjar kolla är det ju Idol och PH! Det kommer bli en lång natt. Allt för Dylbil dock.
 
 
Försökte hitta en bild när han inte hade något tröja men helt ärligt gillar jag honom mer med kläder på så jag tog den fina som Teen wolfs twitter la upp idag.  Ser ni hur perfekt han är eller jag orkar inteeeee. Det var allt hejdå.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0