ombre

Var uppe tidigt imorse för att få till frisören. Har ju haft samma hårfärg i sex år och samma frisyr i cirka fyra så kände att det var dags för en förändring. Är fortfarande inte helt van och vet inte om jag passar i det än. Det konstiga är att jag kollade mig i spegeln och såg ut som en människa, alltså jag såg hur jag ser ut egentligen annars är det mest ljust hår man ser. Snapchatade lite under besöket och fick fina svar av mina kära vänner. Är inte 100% fotogenisk än så ni får också se de bilderna. Hatar hur frisörer plattar min lugg och vet väl inte riktigt hur det set ut egentligen eftersom hon lockade håret, men det blev en förändring iallafall! Känner mig cirka 5 år äldre men vet inte om det är bra eller dåligt.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0