Tove och Frida 19 åååår!

Igår for jag ut till Rasbo för att fira Frida och Tove som båda fyller år nästa vecka! Det blev en rolig kväll med mycket festligheter. Tjejerna hade dekorerat jättefint i huset, blandannat vattenballonger i poolen som tyvärr inte användes eftersom det regnade sen. Istället spelade vi spel, dansade, hade paketöppning och mycket annat. Jag, Stina och Frida satt uppe längst när alla åkt hem eller somnat och pratade om tjejsaker innan vi somnade i varsitt rum. Imorse kollade vi alla på Sex and the city och åt osthjärtan. Är så himla trött efter två dagars festande och imorn ska jag förhoppningsvis börja jobba igen så det var lite mitt avslut på semestern som varade i cirka två månader. Tack för den här sommaren!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0