vecka två i paradiset

Har lovat mig själv att inte blogga så mycket om Paradise hotel men måste bara prata om veckan som gått. I tisdagens avsnitt pratade deltagarna om hur många de legat med. Antagligen har alla hört att när Smail sa 300 tyckte alla att han var väldigt cool och han fick mycket respekt. Lite senare frågar de Jasmine som inte riktigt håller räkningen men säger att de är runt 30. Stämningen blir lite stel och när Eric säger "det är fruktansvärt mycket för en tjej" brakar det loss på twitter. Älskar att folk reagerade för det är helt absurt att det är så. Det vore exakt samma antal om en kille legat med 30 personer?? Jag tyckte att 300 var väldigt mycket men brydde mig inte för det är hans ensak och alla får väl ligga med vem fan de vill. En person är inte antalet de legat med och det är ingen annan som ska lägga sig i eller behöva veta något om andras sexliv. 

Senare på kvällen blev det bråk mellan Eric och Ylva och dagen efter kunde man läsa om att Eric bad om ursäkt och ångade det han sa till henne. Tycker den unga herren är skyldig hela världen ytterligare en ursäkt över det han sa tidigare, men han verkar inte förstå bättre. En annan konstig grej i det avsnittet var när Kian klagade på att Jasmine var äcklig för att hon rapade och bajsade. Jag vet inte vad han har lärt sig i skolan men det är mänskligt, tjejer har också en ändtarm. Hon bjuder på sig själv och skämtade om det medan han mest blir äcklad. Om det vore en kille som sa samma saker eller  tror jag knappast han hade reagerat på samma sätt. Hon bajsar fyra gånger om dagen, det finns väl inget annat att prata om.

Igår var det parcermoni och nästan alla valde samma partner, förutom Smail som chockade alla genom att skicka ut Natalie. Jag tycker det var bra, den andra tjejen hade knappt fått en chans och man märkte knappt av Natalie. Alla andra i huset blev däremot skitsura för att han hade gjort så. Det verkar komma som en chock att folk spelar och ljuger men här är en påminnelse: ni är med i Paradise hotel, det är vad programmet går ut på. Den här veckan har Smail och Jasmine blivit mina nya favoriter medan Kian och Eric har sjunkit i mina ögon. Sen att jag vaknade upp till blogginlägget nedan gjorde inte min uppfattning om Smail sämre direkt. Älskar Jasmine som pratar om bajs som om det vore ett samtal om vädret och Smail för att han inte gör som de andra killarna vill. Eric och Kian skulle väl helst välja varandra i en parcermoni om det gick.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0