we do what we want

Hej bloggen jag är lite full men tänkte blogga för min dor var på. Torsdag var jag hos Ffrida och åt middag och kollade på film och klappade katt sen sov jag där och dagen efert (fredag) skrev Yvve och ba "ska vi ses" jag ba "ok" så vi tog en öl sen var det tråkiggt på Williams men sen ringde Evelina s vo gik tillbaka och var med det gänget sen gick vi och då ringde Frida som också var ute vi hon hängde på oss sen gick vi till terasssen och var där sen försvann alla så jag och frifs gick till McDonads och sen utanför träffade jag bekanta och pratade SE S¨G JAG MIN DRÖMKILLE GÅ IN DÄR OCH JAG DOG så det var en kul kväll här nedan är jag och min snygga vän Frida för hon är snäll. PS har skaffat Tinder det är kul har redan 70 persoer på min lista det var alls förlåt för felstavningarna men jag har det bra s nu vet ni det jg ska aldrg mer blogga full jag lovar. PPS yvonne är min gudmor. Alla kontrakt är påskrivna. PPPS godnatt sov gott hejdå.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0