Hur lät 2014?

Det roliga med att jag inte längre har spotiry premuim är reklamen (det är också det tråkiga). Idag kunde man klicka på bannern för att se vad man lyssnat på mest i år. Spännande tänkte jag och klickade. På ett sätt är jag inte förvänad över resultatet men samtidigt finns det en hel del låtar jag inte minns att jag lyssnat på. De flesta som varit på toplistan är låtar jag gjort coola danser till som ingen någonsin ska få se. Det är väl egentligen inget jag skäms över men är förvånad över att Success är så pass högt upp?? Antar att de räknar även låtarna man lyssnar på i smyg. Klicka HÄR för att höra mina 100 mest låtar under 2014. Annan rolig info man får reda på: jag lyssnar mest på musik på torsdagar, har lyssnat på spotify 19,151 minuter, mina top tre mest lyssnade album är bara One direction och de är också populäraste artisten.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0