Musikhjälpen

Alltså vilken jäkla vecka, vet inte ens vart jag ska börja. Musikhjälpen kom till stan i måndags och jag har på ett eller annat sätt varit vid buren varje dag. I tisdags och fredags jobbade jag i mattältet med världens bästa volontärer och tillsammans fick vi in 709900 kronor bara på det! Har även sett bland annat The Fooo, Ulrik Munther, Seinabo Sey, Familjen & Ola Salo, John De Sohn, och Timbuktu uppträda i buren. Det kommer verkligen bli så himla tomt och tråkigt när allt försvinner från Kärlekens torg och jag kommer sakna att dricka välgörenhetskaffe i mattältet och bara kunna sitta på torget i någon timme för att fördriva tid men samtidigt ha kul. Jag får väl helt enkelt vänta ett år och följa med buren vart den än ska då. Tack alla som arrangerat detta och alla som engagerat sig under veckan. Ni är verkligen bäst!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0