Släpp den storm du bär

Alltså god jul allihopa! Nu är jag ensam kvar i lägenheten men tänkte berätta lite om hur dagen varit. Syskonen kom hit på eftermiddagen med sin del av julmaten och vi satte oss och åt innan det var dags för Kalle Anka. Som värdinnor hade jag och mamma bestämt att vi skulle gömma alla julklappar och när man hittat sina fick man lägga under granen. Det var jättekul tills jag insåg att jag är bäst på att gömma men sämst på att leta. Tillslut hamnade iallafall nästan alla paket under granen och vi kunde börja öppna. Fick så fina saker jag tänkte skriva nu om någon bryr sig. Av Klas fick jag en jättefin tröja, av Hanna och Oscar fick jag varma hörlurar, av mamma fick jag ett pyjamasset, en morgonrock jag önskade mig, sängkläder, vantar och håll i er ONE DIRECTION SMINK!!!! Alltså tror inte ni förstår vilken chock det var, trodde aldrig i hela mitt liv att de skulle stötta en sån sak. Efter julklappsöppningen åt vi efterätt och umgicks aka retade varandra. Efter Carl-Bertil Johnson åkte de härifrån en efter en och imorn fortsätter julfirandet hos farmor och farfar.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0