I will survive as long as I know how to love I know I will stay alive

Spenderade fredagen aka alla hjärtans dag med mina hjärtegull Tina och Yvonne. Jag fick laga all mat under tiden som Tina hämtade Yvonne på jobbet som vi sen avnjöt med några glas champange. Senare på kvällen drog vi ut och började på Williams. Vi hamnade vid de jobbaste borden men flyttade oss sen till Gabriella och hennes nya kompisar. En av dem hade tidigare kommit fram till mig och Tina och pratat om att vi hade träffats vid domkyrkan i somras. Vi var helt förvirrade och undrade hur mycket vi egentligen drack i somras men det visade sig att han bara skämtade. När klockan var två bestämde vi oss för att dra vidare. Väktaren på Terassen nekade dock oss för att jag var för full?? Dummaste jag hört. Blev så himla arg så vi drog till Interpool och tur var det för vi slapp betala garderob, min bartender jobbade och valde en jättegod cider åt mig och vi träffade trevliga bekanta! När de stängde gick vi alla till McDonalds för att hälsa på Frida men precis när vi kom slutade hon. Vi hade inte fick extra sås på glassen men det gjorde inget för vi träffades ju ändå! Somnade bredvid Yvonne klockan fem efter att hon bestämt stämmor till alla maxanställda och vaknade av några timmar senare. Hon fixade frukost på sängen och vi alla var döda trots den lilla mängden alkohol. När vi vaknat till lite åkte vi till Gränby och jag åkte tllbaka hem till Tina för att se melodifestivalen på kvällen. Då blev Yvonne däremot utbytt men det var kul ändå! Mer Oscar Zia till mig. Jag är fortfarande helt borta och tror jag måste in på rehab eller nåt nu.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0