Paradise hotel final

Klarade inte av att twittra igår för jag var så jävla arg. Började följa Paradise hotel vid avsnitt 20 för att jag blev övertalad. Skämdes så mycket över att jag gillade det men sen började alla andra erkänna att de också kollade så vi kunde skämmas tillsammans. Kollade även på de tre första avsnitten och tänkte kolla igenom alla men ni när jag vet hur det slutar vägrar jag. Hejade på Aina från början och blev så arg när hon behövde stå med Jeppe efter det han gjorde mot Paow. Men sen tänkte jag att de båda är starka spelare så att de nog skulle vinna. När Paow ställde sig bakom dem blev jag överlycklig och allt var bra. Sen när jag hörde om glaskulegrejen blev jag skeptisk. Alltså visst om han hade släppt kulan så han fick nästan alla pengar, det skulle jag förstått lite eftersom han är så jävla självisk, men att släppa så att han fick mindre än han skulle fått om de delade och så att hon inte fick något var så jävla idiotiskt. Jag hoppas att han blir lämnad ensam när pengarna tar slut och att han drabbas av all olycka i världen. Är så jävla arg på alla som kallar honom för kung också, det är inget kungligt med att vara dum i huvudet och visa det inför nästan hela Sverige. Han vann pengarna men förlorade värdigheten. En vacker dag kommer karma slå tillbaka och jag kommer njuta.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0