You and me and all our friends I don't care how much we spend

Enda sen Midnight memories släpptes har mitt liv kretsat kring den. Får aldrig nog och kollar på den om och om igen. Tog däremot en paus igårkväll då jag och Yvonne var på fest hos några av hennes kompisar och sen gick till BJ med dem. Hade en mycket trevlig kväll med dans och vin men tänker ta det lugnt framöver. Har varit ute fem gånger i år och det blev Februari idag liksom. Dessutom har ju Melodifestivalen börjat nu och det ska jag aldrig missa!! Dagens program var dessvärre inte speciellt bra men det är ju en hel del veckor kvar! Nu är jag ensam hemma och planerar att sova snart. Igår på festen hittade vi förresten en bra bok som jag råkar äga, men vi blev glada iallafall! Det var allt från mig. Hejdå. PS. Grattis Harry Styles på din 20-årsdag!! Nu är du man och kan köpa ut åt mig. Vi kan prata mer om det senare.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0