233 dagar senare

Igår var en sån himla bra dag! Åkte tidigt till skolan och åt god lunch (chicken kebab och kyckling, mums) och runt elva var det som vanligt möte med David då han säger att min uppsats är godkänd!! Skuttade hem i glädje och försökte fördriva tid. När jag satt och åt middag fick jag ett besked från Märit på mailen. Där stod det att jag är godkänd i svenska! Skuttade lite mer innan Denise och Frida kom över. Vi fixade oss och så innan vi begav oss till Interpool och inväntade Amanda och Alex. Egentligen skulle Tina och Yvonne också med ut men Alex fick ta deras plats, vilket han gjorde väldigt bra! När de kommit drack vi upp och gick till BJ där vi dansade hela natten lång. Iallafall tills sista bussen gick. Där träffade vi en trevlig kille som var sugen på de andras pommes. På bussen kom det också fram en annan och tog av Denises pommes utan att ens fråga, haha! Hade iallafall en toppenfredag och nu är jag helt klar med gymnasiet!!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0