midnight memories

Den här veckan har bestått mestadels av jobb. Har besökt tre olika förskolor som alla var riktigt bra. En var central, en låg långt borta och en precis där jag bor. Idag blev det dock inget, istället har jag varit i Stenhagen och handlat lite. Vi får se vad dagen mer har att erbjuda, om några timmar släpps ju Midnight memories musikvoden och jag är så jävla exaltead. Har väntat så länge på detta och kollat in tumblr hela tiden för mer sneekpeeks. Här nedan är mina favoriter iallafall. Glöm inte att gå in och kolla på videon klockan fem eller sju ikväll (sex i England, när är det här??) för jag lovar att den kommer vara så jävla grym. Våra små pojkar har blivit riktiga män. Imorn är ju alla inte länge tonåringar!
 

Kommentarer
Postat av: Denise

VAFAN JAG VILLE JU INTE SE NÅGRA SNEEKPEEKS hahahahha

Svar: Hahahaha #sorrynotsorry
Frida

2014-01-31 @ 14:45:22
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0