missing people

Idag var jag på min första skallgång. Vet inte om det är en grej man bloggar om egentligen men nu gör jag det. Vi blev indelade i smågrupper på cirka 10 pers och fick olika områden att leta på. Vår grupp fick mellan Celsiusskolan och Boland. När man gick där tyckte man att allt var misstänksamt men dessvärre hittade vi inget. Efter två timmar gick vi tillbaka till mötesplatsen och de som ville fick fortsätta på en annan plats. Jag bestämde mig för att åka hem. Dels för att alla jag kände/pratat med gjorde det och även för att det var så kallt. Många fortsätte dock och jag hoppas verkligen att det går bättre nu, eller att någon annan grupp hittade något. Tack till alla som var med och letade idag och tidigare.

Det är alltså Emil som är borta. Jag känner honom inte och vet bara att han var på fest i Uppsala, skulle ta tåget hem men missade det och blev kvar här. Sen är det smådetaljer, som vilka han ringde och varför han gick av tåget. Jag har absolut ingen teori om vad som hänt men hoppas för hans familj och vänners skull att han kommer tillbaka snart.  Det minsta man kan göra är att dela bilder på facebook/twitter/instagram osv och kolla om det blir fler skallgångar. 
 

Kommentarer
Postat av: Denise Wessman

(lånar bilden)

Svar: Det är nog lugnt, helt ärligt hittade jag den på twitter
Frida

2014-01-11 @ 17:15:32
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0