Tell me that I'm wrong but I do what I please

Igår var första gången sen typ oktober jag var ute på en helg i Uppsala. Vet typ inte ens vad jag gör med mitt liv längre. Anpassar mig ofta efter mina standardkompanjoner men eftersom de alla jobbar hängde jag med Malin, Gabbi och Jennifer plus några till ut! Vi hängde på Williams hela kvällen och fick tränga ihop oss vid några killar som shottade tills de var redo att ragga. Moget. Det var iallafall hur kul som helst och jag blev så glad över att träffa andra jag kände där. Hängde bland annat med Emma, Zara och Therese i baren när killarna vid bordet blev för jobbiga. Tror att jag behövde gå ut och inte tänka så mycket som jag brukar göra när jag dricker. Nu ska jag kolla på Hannah Montana. Bra helg.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0