tumblr

Eftersom min helg varit så himla tråkig och mina kompanjoner inte vill gå ut eller se samma biofilmer som jag bestämde jag mig för att göra något med mitt liv. Jag skaffade Tumblr. Har undvikt det i flera år för jag vet vad det har gjort med folk, men eftersom jag ändå inte har något annat för mig på dagarna kändes det rätt. Twitter och youtube i all ära men det här är ändå något extra. Jag planerar inte att lägga upp något eget (vet inte hur man gör) utan skrattar mest åt sånt andra lägger upp, så om ni följer mig följer jag kanske tillbaka! Om ni är roliga alltså. Frdlndstrm heter jag som vanligt.
 
Den här bilden ska jag alltid använda när jag vill att någon ska följa mig. Kanske.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0