You don't understand what you do to me when you hold his hand

Jag vet att ingen bryr sig om drömmar men den jag hade inatt var alldels för verklighetstrogen för att inte berättas. Jag och Denise skulle på en One direction spelning. Vi satt på några stolar och väntade, helt plötsligt kommer Zayn och Harry in. De hälsar på oss och Harry sätter sig i mitt knä. Jag hade precis färgat håret brunt och inte hunnit fixa mig alla så jag satt där i en Sverigetröja med hårfärg på och ofixat hår. Harry börjar hålla på med mina händer och kan inte sluta eftersom de är så mjuka. Jag ber Denise ta kort på att vi håller handen och helt plötsligt kommer en bebis och sätter sig i hans knä. Så han sitter i mitt knä och håller min hand samtidigt som en bebis sitter i hans knä och Denise tar kort på oss. Efter ett tag skulle han gå (trots att han inte ville, mina händer var ju så mjuka) och vi skulle byta plats av någon anledning. Alla som var judar fick automatiskt bästa platserna men det fanns inga judar där så vi plus två andra fick de platserna. Zayn och Niall vinkade till mig två gånger och en gng sprang jag efter Harry och frågade om han skulle köpa en handduk (eller nåt???) som kändes som mina händer och han sa ja. Efter det drömde jag att vi var tvungen att bädda sängar och sen var jag och simmade sen hängde jag med några från julkalendern.  Var faktiskt helt säker på att det var verklighet när jag sov. Är lite glad att det inte var det för om Harry någonsin ska sitta i mitt knä ska jag inte vara så ful som jag var. Plus att mitt hår typ var grönt efter en tvätt. Ska alltså inte bli brunett i år och fortsätta tro att jag kan bli tillsammans med någon av grabbarna. Bra. Frida Styles. Frida Tomlinson. Frida Payne. Frida Malik. Frida Horan. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0