1d af

I fem dagar har det varit mycket uppskattningsdagar för One direction, som en förberedelse för idag. Det var lite roligt hur Louis hade första dagen och hur det samma dag gick åt skogen med hans fotbollslag så media trodde det var därför folk skrev så fina saker om honom. Idag är det iallafall exakt fyra år sen de blev ihopsatta som ett band. Fyra år sen deras liv förändrades föralltid. Jag ska fira på alla möjliga sätt (håll utkik på min youtubekanal bitches) för det är så stort. Vart hade jag varit idag om One direction inte fanns? Antagligen på Ibiza med min pojkvän och leva livet och inte sitta i mitt rum med One direction kläder och lyssna på deras musik, men ibland måste man prioritera och då kommer One direction alltid komma först. Här nedan är den första bilden på killarna som ett band. 23 Juli 2010 klockan 20.22.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0