need to be bold need to jump in the cold water

Igår råkade jag och Tina ta en spontan utgång. Det var tomt i princip överallt så vi hängde mest på Terassen hela kvällen. Precis när vi konstanterat att det var en lugn och medioker utgång kom tre grabbar och satte sig vid oss. De bjöd på champange en halvtimme innan det stängde och sen åkte vi till McDonalds med dem där vi beställde 14 cheeseburgare. De var snälla nog att köra hem oss men efter att vi släppt av Tina var jag inte säker på vägen hem till mig så vi hamnade i Alsike. Var så himla rädd att de tre främmande männen skulle bli arga och kasta ut mig på gatan i Knivsta men tack och lov kom jag hem tillslut. Några timmar senare vaknade jag och när Tina var körklar åkte vi och badade i Fjällnora. Kvällen avslutades med grillat älgkött och nu mår jag betydligt mycket bättre än jag gjorde imorse. Trots att jag inte kan stå för de mesta som hände igår var det en av de roligare torsdagskvällarna jag varit med om. 
 
 
Var ju och badade med Amanda och hennes syster i måndags men det räknas knappt. Jag snubblade på en sten och råkade doppa hela kroppen trots att jag inte skulle göra det. Idag simmade jag runt medan Tina kastade en boll på mig i säkert nästan en timme. Trivs som fisken i vattnet i vattnet. Om man bortser från sjögräs och fiskar och när jag inte bottnar så jag får panik och glömmer bort hur man simmar. Annars skulle jag mer än gärna vara en sjöjungru.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0