resepresenter

Veckan som gått skulle ju vara den tråkigaste i mitt liv. Mamma, Denise, Yvonne och Amanda var bortresta medan Tina, Frida och Klas jobbade. Men nu är nästan alla tillbaka från sina semestrar och i söndags träffade jag Denise. Vi fikade i parken och pratade om allt som hänt sen sist och jag fick presenter hon köpt i Thailand!! Har fått lite saker av mamma också men inte hunnit ta kort på det än, visar kanske senare! Är så himla glad och tacksam iallafall för sakerna jag fick, hade inte räknat med det! Ryggsäcken är nog något av de vackraste jag äger så jag kan knappt vänta tills jag kommer använda den. Nu börjar en ny vecka och om jag ska vara helt ärlig var den förra inte alls så tråkig som jag trodde. Klas jobbade inte hela dagarna, Tina jobbade inte varje dag så vi var ute och grejer och så var jag ju också med storasyster.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0