sandaler och sandaletter

 
Gjorde lite spontan skoshopping idag. Kände att tygskor inte är det ultimta i den här värmen och dessutom känner jag mig så himla kort i det. Hade planerat att köpa ett par nya klackskor men om man har stora fötter gäller det att vara ute i god tid. De ska ju stänga Skopunkten på stan så nästan alla skor är på rea. Velade mellan de svarta eller likadana bruna men tänkte att svart passar till det mesta och så hittade jag ett par andra bruna. Vet inte om de är skitsnygga eller skitfula men jag gillade dem lite. Tyvärr är de snyggare när de inte sitter på mina fötter men får väl helt enkelt intala mig att de är snygga så andra tror på det också. Båda paren gick för 199 kronor så spring och köp om ni vill. Det vill ni.

Kommentarer
Postat av: Hampus Bergqvist

Gillar sandaletterna! :)

2014-09-01 @ 20:39:08
URL: http://vip.skorgasm.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0