sista juni första juli

Känns som att jag checkar av alla mina vänner nu i början av veckan så jag slipper umgås med dem resten av månaden, haha! Igår träffades jag och Denise. Vi åt lunch och handlade kläder och pratade om allt som hänt sen sist. Sen på kvällen gick jag på bio med Yvonne och såg 22 jump street och tog oss en varsin öl efteråt. Idag träffade jag Frida. Vi åt lunch och hon köpte kläder och vi pratade om allt som hänt sen sist. När hon åkt träffade jag upp Amanda och gick på bio med henne. Vi såg Divergent och sen förvandlades jag till en stark kvinna som kan slåss. Imorgonkväll ska jag och Tina träna och sen har jag inga fler vänner. No offence om någon läser detta och trodde att vi var bästisar. Det har varit så skönt att catcha upp med alla (hade inte träffat Frida, Denise och Yvonne på två veckor??) och behöver nu inte vara social på ett tag. Köpte sista Hunger games boken på Myrornas för 20 kronor idag så ni vet vart ni har mig iallafall.
 
 
Ledsen om ni läser Fridas blogg och förväntade er andra roliga bilder för jag har inte tagit några bilder och därför får bilden hon tog på mig innan vi åt representera det här inlägget som handlar om att jag har träffat alla mina kompisar vilket inte makes sense men vadå ska jag be alla skicka bilder på sig själva nej då kan jag lika gärna rita av dem vilket inte kommer bli vackert så strunta i det och jag vet att jag har mycket bilder på mig här men det är min blogg och den handlar om mig och jag kanske vill visa upp mig så ni inte glömmer hur jag ser ut eftersom jag sitter i mitt rum hela dagarna förutom igår och idag och imorn men alla andra dagar typ (inte fredag eller) det var allt för mig hejdå.

Kommentarer
Postat av: Stalker

Höhö mig slipper du inte hur som helst

2014-07-02 @ 09:34:40



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0