addicted to jo

Igår var det den stora dagen för den lilla tjejen! Har visserligen inte sett henne som liten sen jag gick i lågstadiet och vi kallades "Lillafrida" och "Storfrida" och trots att hon är tre cm kortare än jag har hon nästan alltid höga skor som får mig att känna mig som den lilla. När hon sprungit ut och hoppat på flaket följde jag med till Rasbo där det bjöds på mat och tipsrunda blandannat. Hade bara ett fel på frågorna om henne, antar att det lönade sig att vara med henne när min mamma var hennes dagmamma. Följde med ner på stan sen och hängde lite med hennes klasskompisar innan de röjde gärnet på flustret. Råkade träffa Minna och Sofie när jag lämnat resten så körde en liten spontan vattenutgång eftersom jag behövde köpa bussbiljett för mina sista pengar. När jag komhem sen låg en dator på min säng?? Whaaat och tack!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0