nationaldagen & examen

Idag tog kusin Linda sin examen så vi alla åkte dit för att fira henne. Det var en trevlig tillställning med paj, vin, kakor och trevligt sällskap. Spelade två kubbmatcher och laget jag var med i vann båda. Är en sann mästare minsann. Det är alltid så himla trevligt att umgås med släkten (hur många gånger har jag sagt trevligt nu egentligen????) Ville mest säga att det var trevligt! Vi kom hem för någon timme sen och nu lämnar resten av familjen mig ensam hemma vilket är helt okej för jag är jättetrött. Funderade på att gå ut eftersom jag redan var finklädd och inte helt nykter men när jag kom hem kände jag bara för att kolla på serier resten av kvällen. Men det är också trevligt. Trevligt, trevligt, trevligt.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0