The Dark Moon

Idag/igår/inatt var det äntligen dags för säsong 4 av Teen wolf!! Som jag har väntat. Har aldrig varit ikapp när jag kollat på det och därför kunnat sträckkolla men nu måste jag vänta en hel vecka på nästa avsnitt?? Det var kalasbra och skitspännande iallafall, så nu har jag något att se fram emot. Medan vi alla väntar kan jag tipsa er om ett test jag gjorde, vem i teen wolf är du? Lägger upp frågorna och mina svar här sen kan ni gå in HIT för att göra testet själva. Fick exakt den jag ville ha för att hon är snyggast, coolast och Stiles vill ha henne. Vad mer kan man begära? Påtal om Stiles måste jag bara skriva lite om hur jäävla snygg han är. Om ni är på säsong 1 och tänker "det finns ju inga snygga killar jävla skitserie" så håll ut. Alla blir snyggare även om den snyggaste försvinner (kommer aldrig komma över det).
 




Klicka HÄR för att se vem jag fick och kommentera gärna vem du blev om någon ens orkade göra testet. Ändrade svaret på en fråga jag var osäker på och fick Stiles så man kan väl säga att jag är en blandning av mina favoritkaraktärer. HÄR kan ni höra vad de säger för att beskriva Stiles. Vem av dessa två jag kunde få tycker ni passar bäst in på mig? 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0