where we are

Alltså konserten igår var SÅ BRA och absolut värt över tio timmars köande i regnet. Vi fick rätt bra platser för att lyssna på säkerhetsvakterna som sa åt alla att inte springa och kom succesivt längre fram med tiden. Har inte förstått det än så snart kanske jag skriver ett till inlägg om hur nära jag var och att jag andades samma luft och att de liksom stod däroch jag stod några meter bort och kunde ha rört dem om de hoppade ut i oubliken och att de fortfarande är i Sverige och att de faktiskt tycker om svenskar och att de STOD DÄR och att liksom de var bakom scenen sen framför och på den och bytte om där bakom och hängde med 5SOS och hade kul och chillade och uppträdde framför mina ögon?? Läste att de fått dålig kritik och som ett fan är jag väl inte den bästa källan men jag måste hålla md att Zayn var sjukt frånvarande. Såg honom knappt och han sa inte ett enda ord bortsett från när han sjöng. Men de andra lyfte upp allt och jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar de grabbarna. Harry, Louis, Liam, Zayn, Niall, Ashton, Calum, Michael och Luke.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0