wonderwoman

Hade en förbaskat dålig morgon idag och ville bara ut ur lägenheten. Städade rummet och cyklade ner på stan därjag fixade ärenden och gick på äventyr med Tina. Några timmar senare kom Denise med sin dator och vi gjorde viktiga saker som dessvärre inte fungerade. Istället satte vi oss och njöt i solen. Var borta ungefär hela dagenoch när jag kom hem hoppades jag att familjen var orolig och ledsna men ingen var hemma???? Åt lite rester och lämnade hemmet en timme senare, men då för att träna med Tina. Vi testade på bodycombat och satan vad jobbigt det var, men väldigt skönt! Man kände sig så jävla cool tills man såg sin egen spegelbild.Om ni någonsin vill slåss får ni vara beredda på att jag kommer se ut som en mes. Ville mest bara berätta för er att jag har nya hörlurar som får mig att känna mig bra.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0