Backstreet's back

I torsdags var det äntligen dags för BSB med Denise på Hovet! Vi spenderade hela dagen i globenområdet och hade plats 31 och 32 i kön så efter flera timmar när dörrarna öppnades kom vi på andra raden!! Före förbandet uppträdde Brians son och JÄVLAR vilken unge. Sådan far sådan son. Förbandet (The Exchange) var också skitbra och charmiga, tror de kan bli riktigt stora en dag! Efter mycket väntan var det dags och jshdkjagkuejgrj är väl allt jag har att säga. Sjukt galet bra konsert och BRIAN TOG I MIN HAND och var så underbar och alla var så nära oss och det var så bra och magiskt och jag vet inte om jag någonson kommer känna samma lycka igen. Halva kroppen var bortdomnad efter konserten men kvällen var inte slut än. När vi skulle gå ut ser jag fyra småpojkar och inser att det är The Fooo. Vi lyssnade på ett fint samtal de hade med någon och fick sen sa några bilder. Råkade ta Oscar Molander på rumpan också. När vi sen kom ut kunde man prata lite med förbandet också så vi ställde oss bredvid den snygga och pratade lite med dem. Vi fick vänta på tåget i 50 minuter på station sen men tror det behövdes för att lugna ner sig. Kan leva på den dagen i flera veckor nu.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0