dansa som satan

Igår bjöd Denise med mig på releasefest i Stockholm. Vi visste först inte om vi var rätt, specellt inte när två tvättäkta stockholmare började flirta med oss. Men de berättade att vi tydligen bara var tidiga. Fick fler kompisar inne på unisextoan som bara innehöll killar och när festen började dra igång försökte de få med mig på det pinsamma dansgolvet som innehöll tre knappt myndiga pojkar som dansade väldigt intimt och sexuellt, två stockholmare i kostym och två lite äldre gubbar. Efter ett tag fick vi två nya kompisar från landet Schweiz som var mycket trevliga. Pratade kanske inte så mycket men ibland behövs det inte för att man ska förstå varandra. Istället sjöng jag med i svenska schlagerlåtar och pekade på alla nya vänner när det passade in. En hade bakåtslickat hår och tog varje chans han fick och en var en trygg familjefar som kunde plocka ur en diskmaskin och jag ljög så bra. Mm. Hängde med schweizarna tills vi behövde gå tilltåget som vi inte kunde komma till eftersom allt var låst. Istället fick vi vänta i Stockholm tills klockan blev tjugo i sex och solen gick upp. Hade verkligen en jätterolig måndag och vad som hände i Stockholm stannar där. Om ingen vill veta.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0