glass i stora lass

Idag hade alla bitches en ledig dag så jag och Amanda träffades på stan för att äta på Taco bar. Efter ett tag ringde Yvve och berättade att hon och Tina tänkte svänga förbi. Vi pratade om livet och jag fick en försenad namnsdagspresent av Amanda, en bok om One direction! När vi pratat klart och ätit upp (började typ äta när Amanda var klar, har varit riktigt dålig på att äta fort idag) gick vi minus Yvonne och fixade ärenden som innebar skriva ut papper på stadsbiblioteket, äta klyftpotatis på McDonalds (där jag förövrigt så en av Sveriges snyggaste killar och dog) och köpa biljetter till Bolandmusikalen. Vi fick Bolandpriser för dem eftersom vi är gamla elever! När  vi var klara letade vi runt hela Uppsala efter den nya penisglassen. Åt så långsamt och reagerade på allt fem minuter efter de andra. Vi var däremot inte nöjda då utan gick från en pressbyrå till en annan och köpte nya glassar för halva priset. Jag köpte Sveriges största glass men som den mes jag är orkade jag bara halva så Tina fick slänga den. Cyklade sen hem glad och belåten med livet.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0