More bad than good

Kommer ni ihåg när jag bloggade om Teen wolf och spenderade alla mina dagar till att kolla på det och Jackson var den snyggaste jag visste (plus Derek) men sen försvann han och jag slutade kolla. Det var över ett år sen och nu är jag tillbaka där. Ingen berättade för mig att Stiles blev SKITSNYGG helt plötsligt och att Isaac är rätt snygg och att Derek fortfarande är sexig och att det är mer spännande än någonsin i säsong 3. Har kommit halvvägs in i säsongen och gråter över att Dylan O'brien inte är min. Det första jag gjorde imorse var att kolla på The Internship för att han är med i den. Alltså det är sjukt hur en kille kan gå från ok till nummer ett i mitt liv genom att låta håret på huvudet växa ut. Kan även tillägga att jag hatälskar tvillingarna men just nu ligger de på plussidan. Andra favoritkaraktärer är Danny och Lydia. Har lite svårt för Scott. Dumt egentligen eftersom han är huvudpersonen men alla andra jag skrivit om överväger det hela.
 
 
En av mina favoritscener. Om jag känner mig själv rätt kommer jag lägga upp mycket bilder på Stiles under min lilla Teen wolf period. Den är över om cirka 10 avsnitt, håll ut ett tag till. Det var mest riktat till twitterföljarna. Hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0