The Academy Awards

Igårkväll blev jag spontant inbjuden till att kolla på Oscarsgalan med Denise och Julia i Storvreta så jag ringde nattmat.nu och begav mig dit. Pizzan var levererad när jag kom och från klockan 22.20 till klockan 06.00 satt vi bänkade i tv-soffan. Jag är inte alls lika stor filmfantast som de men efter någon timme på röda mattan var jag lika exalterad som dem. Vi kryssade i vilka vi trodde skulle vinna innan. Jag hade fem rätt och hade bara sett tre av alla filmer som var nominerad på något sätt. Blev jätteglad över Frozens priser och fick astmaanfall (har inte ens astma) när först Joseph Gordon-Levitt stod på scenen och sen bara några sekunder efter kommer Zac Efron och skulle presentera en vinnare. Det blev liksom inte bättre. Är lite ledsen över att Jennifer och Leonardo inte vann något men har en hel del filmer jag måste se nu men först på listan är sova.Hade en jätterolig kväll och ångrar inte det minsta att jag kollade på hela galan men det blev inte mycket sömn. Fick en liten bild med världens roligaste värd och många kändisar iallafall så det var bra.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0