how i met your mother

Idag såg jag sista avsnittet av HIMYM. I hundra jävla år har man kollat på den serien och undrat vem fan som är deras mamma och vid bröllopet kändes allt så uppenbart. Marshall och Lily. Barney och Robin. Ted och mamman (hette hon Tracy eller nåt???) och alla var lyckliga MEN SÅ HÄNDER SÅ OTIPPADE SAKER MAN BA OK VISST DET DÄRÄR OKEJ SEN BA VAD HÄNDER VA OKEJ SEN BA VÄNTA VAAAAAA VÄNTA JESUS VA (SKULLE BEHÖVA STÖRRE CAPS EFTER VARJE ORD) OCH SÅ BA JAHA SEN BA HAR JAG KOLLAT I HUNDRA ÅR FÖR DETTA ALLTSÅ PÅ RIKTIGT visst fint osv MEN VA.
 
ALLTSÅ VÄNTA AVREAGERADE MIG INTE TILLRÄCKLIGT ALLTSÅ VA DET ÄR SÅ MYCKET JAG INTE FATTAR. Åh herregud.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0