valborg 2014

Åh what a day det var igår! Hade ingen specifika planer så bara hängde på och spontanade det mesta. Min vita månad tog ju slut igår också så jag körde all_in minsann. Halv tio mötte jag upp Yvve och vi kollade på forsränningen ihop. I början var det mest företagsbåtar men lite senare när Yvonne lämnat mig och jag mött upp Denise och Julia hann vi se några roligare båtar. Efter det tog vi oss till stadsparken och grillade lite. Eftersom det var mest barnfamiljer där bestämde vi oss för att gå till ekonomikun istället där vi möte upp Yvonne och co. Valde sen att följa med Minna och Valle till Amanda men tappade bort dem så gick till Taco bar för att hälsa på Frida och co, passade då även på att beställa en margarita som jag fick hetsdricka. Tillslut kom jag iväg Amanda och co (många co nu men ingen nämnds ingen glömd hehe) där vi grillade och spelade kubb. När det började regna gick vi hem till Lotta innan vi begav oss ner på stan och till interpool där jag tvingades spela biljard med främmande människor som sen försökte förklara för mig att jag borde ha pojkvän och att jag var tragisk som var singel. Ja men förlåt jag ringer pojkvänsförsäljaren nu direkt då. Vi testade även på deras nya dansgolv som var bra för att vara premiär men ganska mesigt. Innan jag åkte hem lurade jag en kille att jag var nötallergiker men åt hans jordnötter ändå. Har saknat att vara onykter för jag ljuger så bra och roligt då.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0