Singing we found love in a local rave

Igår var det äntligen dags att gästa idolstudion! Planen var att jag, Amanda, Yvonne, Frida, Tine och Denise skulle med men Frida blev sjuk i sista sekund. Vi andra åkte ändå och i Stockholm träffade vi en tjej som var döpt efter en macka. Hon hade ingen biljett, vi hade en extra, hon fick den. När de andra var och åt stod jag, Denise och Amanda i kön och helt plötsligt kommer massa småtjejer som frågar vart Ed är. Tydligen skulle han åka förbi med en bil, haha! Det var så löjligt men jag blev så uppspelt och han vinkade till oss. Två timmar senare kom vi in och stod längst fram i kön! Vi fick köa mer inomhus men då kunde vi mingla runt och ta gratis grejer för att fördriva tid. Sändningen var ungefär som förra året fast vi stod inte riktigt på samma plats. Bäst live var nog Mollie och Lisa och jag dog när Fanny sjöng. Skulle bli 100% lesbisk för hennes skull. Under pausen fick vi gratis dricka av några som skulle kunna vara mina klasskompisar om jag kommit in på skolan jag sökte, vi delade några ord och jag var så avundsjuk. Åh justja Ed Sheeran är bäst och jag vill föda hans barn. Det var väl det enda viktiga jag hade att säga från kvällen. Hoppas jag såg cool ut på tv också.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0