fest hos mr frans

Från och med igår är jag ensam hemma i en hel vecka. "Wow shit coolt är avundsjuk" kanske ni tänker men redan efter fem minuter ville jag skjuta mig själv i huvudet av tristess. Tur då att kusin Frans hade partaj och syskonen Lindström var alla bjudna! Vi blev bjudna på tacos och fick äntligen träffa lilla Elsa, vågade knappt röra henne för att hon var så liten men min storasyster som sagt att hon aldrig vill ha barn höll henne nästan hela kvällen??? Woah ombytta roller. Senare på kvällen blev det presentöppning och tårta. Tycker om min fina släkt såå mycket, måste ändå säga att vi har blivit rätt bra på att träffas det senaste året faktiskt! För att undvika att vara ensam hemma hoppade jag av hos Yvonne och spenderade kvällen där. Vi kollade på film tills jag tog sista bussen tillbaka till en tom lägenhet. Hatar att inte ha något att komma hem till. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0