I don't even care if I know you

Igår blev jag äntligen av med min saluhallsoskuld. Folk antingen hatar eller älskar det så jag bestämde mig för att skaffa mig en egen uppfattning. Jag, Tina och Yvonne började på förfest i Herrhagen där vi spelade Alias och var på kattjakt, Alltså jag blir så himla tävlingsinriktad när jag spelar det men tack vare det vann mitt lag. Heja heja. När vi skulle till bussen regnade det så jag fick ha en tygkasse på huvudet och för att fördriva tiden skrev jag och Yvve nya rapplåtar. Den första tiden på Saluhallen var rätt tråkig. Förfestkompisarna försvann och de andra träffade folk jag aldrig uppfattade vilka det var och det var dålig musik på stora dansgolvet och ingen ville dansa på lilla dansgolvet men när Adrian Lux intog DJ-båset blev det bättre. En halvtimme innan det stängde bestämde vi oss för att dansa gärnet. När jag står där märker jag att någon tar tag i mina höfter och börjar gnida sitt skrev mot min röv. Jag puttade bort honom säkert tio gånger men han verkade tro att det var en invit och försökte få in handen UNDER min kjol och när jag puttade bort igen tar han tag i min hand och börjar dra??? Alltså det värsta är ju att detta händer alla tjejer såfort man är ute och dansar?? Ett tips till alla grabbar där ute är väl att kanske först få ögonkontakt och en positiv blick tillbaka innan ni närmar er. Det var det någon annan som hade lärt sig och räddade mig från den obehagliga snubben. Min räddare i nöden och hans kompis bjöd sen med oss på efterfest som vi tackade ja till men sen tackade vi nej och jag åkte asdyr taxi hem. Allt som allt var kvällen skitrolig men Saluhallen som klubb får väl inte högsta betyg från mig. Adde Luxdeluxe var däremot väldigt bra och kul att se! Mvh klubbmästaren.
 
Såhär såg brudarna ut kvällen till ära! Snyggast på dansgolvet kan jag garantera. PS. Tina hade andra skor sen. DS.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0