rasbo VS rasbokil

Förra lördagen var jag på fest hos Beatrice i Rasbo! Det var jätteroligt och jag träffade både nya och gamla människor. Det var verkligen hur kul som helst att träffa högstadiekompisarna! Vi körde mest drickspel hela kvällen (på fördomsleken fick jag höra att jag mest troligtvis kommer bli missbrukare, stabilt) och hade det allmänt trevligt. En efter en började folk åka hem tills det bara var jag och grabbarna kvar. Kändes tryggt att sova i en stuga med tre okända män men jag överlevde och trots deras skeva musiksmak (det blev en liten One direction VS Iron maiden fight) kom vi bra överrens. Fick skjuts hem dagen efter så de kan inte hatat mig så mycket. Resultat av kvällen var verkligen mycket väl godkänt måste jag ändå säga.
 
 
Igår var det dags igen, fast den här gången i Rasbokil! Träffade även då både nya och gamla männniskor men inte alls samma personer som helgen innan. Sofie och Henke hade gemensam födelsedagsfest så det var en salig blandning av 96:or och oss andra. Jag och Amanda fick äta vid lammbordet vilket absolut inte gjorde något för min del. Den här kvällen blev det mer dans och mer kattklappning (hos Bea fick vi kasta ut missarna pga allergi tyvärr). Drack lite för mycket och tror jag skrek lite på 96:orna och knöt någon av deras skor när de skulle gå. Det är tydligen inte så man flirtar. Natten spenderade jag med Sofie i hennes säng och körde bakismat med Amanda efter en nistalgitripp i området där jag växte upp och så. 
 
 
Är så nöjd med båda festerna, saknar ju Rasbo/Rasbokil lite ibland trots att jag i princip hatar det. Men det är så skönt att kunna komma dit ibland och främst träffa alla gamla klasskompisar! Tog några badrumsselfies på båda festerna. Fräsh ju.

Kommentarer
Postat av: Petra

kul med fest

hoppas du få en mysig söndag

2014-10-05 @ 15:12:21
URL: http://brunetpetra.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0