jamsession med yvve-d

Har inte skrivit ett riktigt "vardagsinlägg" på ett tag så här kommer det! Idag har jag umgåtts med min vän Yvonne. Vi åt macka vid ån och pratade om viktiga saker såsom miljön och feminism och tinder och vem som är bästa rapparen i stan. Det sista var vi lite oense om så vi gick till hennes replokal och jammade lite. Jag trummade och vi båda drog varsin rappvers. Av någon anledning handlade alla låtar om Boland och lärarna men man ska väl rappa om det man brinner för? Roligt var det och ett tag råkade vi ha fönstret öppet så om någon körde och tog illa upp ber jag lite om ursäkt. När jag var på stan passade jag även på att hämta mina nya skor som gör mig 181 cm lång och prata med telenor om min telefon. Killen i kassan testade starta om den. Man ba VA shit är det ens möjligt det har jag aldrig provat förr?? Är helt slut nu och ska snart sova för imorn jobbar jag på ett av mina favoritställen (vet att man kanske inte får säga så men jaja) så det ska bli kul. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0