kval och val

OKEJ HÄR KOMMER ETT ARGT BLOGGINLÄGG ENDAST I CAPS iallafall ett tag SOM HANDLAR OM MIN KVÄLL. FÖRST IDOL DET VAR KUL man fick reda på vilka som skulle till kval. Thomas, Niklas och Oliver fick besked samtdigt. Om ni följer mig på twitter vet ni att Oliver är min TUSSEBABE som jag älskar mycket. Juryn sa till Thomas att han var rätt dpligt och inte stack ut och liksom ingen bryr sig om honom MEN (!!!!!) hans frippa är ju rätt kul så han får gå vidare. Till Niklas sa de ungefär samma sak men de har ingen riktig hunk som alla gillar så han går också vidare. Oliver får höra att han var bra från början till slut. Han var den enda i sin grupp som gick vidare därifrån och var skitbra på solosång men nja ne venne du går inte vidare herrå hälsa Jacob. VAD ÄR DET FÖR FASONER HAN VAR JU BARA BRA och snygg OCH SÅ SKICKAS HAN HEM SÅDÄR. Tur för juryn att jag är kär i Hampus och Samuel också. Angående Paradise hotel var det ett roligt avsnitt och Kian var rolig men äcklig som vanligt sen får man veta att han kommer åka så alla var glada (utom typ Ylva och Eric som är kära i han) men vi hade det bra sen råkade Ullis åka vilket var tråkigt men det var typ omöjigt att få ut Jasmine och jag älskar Jasse så jaja. MEN SEN FÅR MAN SE EN JÄVLA DOCKA OCH NÅGON SOM BA "JAG GILLAR INTE DIG" SEN ÄR DET ERIC AKA SNYGGERIC AKA BEBIS AKA HERR LINDSTRÖM INOM EN SNAR FRAMTID SOM FÅR DEN OCH BREVET BA "sry åk hem någon ogillar dig vi ses kanske venne hälsa din loverboy Kian hehe" SEN VAR HAN BORTA???? Hade ju sett fram emot fina stunder mellan Eric och Kristian. Får väl leva med att Kristian faktiskt är kvar för han är alltid nummer 1 om Eric inte är där men också om han är där men förstår ni det är oavgjort. HÄR ÄR MER ORD I CAPS HEJDÅ VI HÖRS NÄSTA GÅNG JAG ÄR ARG.
 
        "Tja Frida whats up sry att jag åkte see ya babe du är bäst"                 "miss you Frida ser glad ut men gråter inside"

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0