mobilupdate

Här kommer en liten update om mitt liv: (den handlar självklart om min mobil vad annars har inte mycket mer att leva för)
 
I söndags raderade jag Kim Kardashian spelet. Eftersom jag spelade så sällan gick jag från att vara nummer 1 till nummer 12 och det tog upp så mycket plats att jag knappt kunde öppna appen, Tack för dessa två månader får jag väl säga ändå. Andra appar jag använder som tidsfördriv är ju Tinder. Får ALDRIG matchningar längre (inte ens Simon från Biggest loser eller killen jag är hemligt kär i liksom) och börja tro att det är fel på appen så jag uppdaterade den men nu tar den för mycket plats att jag inte kan öppna den. Kuuuuuuuuul. Kommer aldrig hitta kärleken. Det stora problemer här är ju såklart min mobil som är och alltid har varit sämst. Oftast är den bara seg och så men på senaste tiden har den ju varit inställd på hörlurar och jag har inte förstått varför.Tills igår. Inga andra hörlurar än mina får plats för att de har gått av I TELEFONEN?? Det förklarar en hel del. Har försökt allt men nyss satte jag i hörlurarna ifall någon skulle ringa så jag kan svara snabbt och när jag drog ut de igen hängde den andra delen med så den funkar igen!!!!!!!!!!!!!!! Är så lycklig. Om man bortser från att den fortfarande är sämst och alltid säger att jag får mail så jag drömmer mardrömmar om det ljudet hehe men jaja DEN FUNKAR!!!!!!!!!!!!! och jag måste köpa nya hörlurar. Det är vad som händer i mitt liv + jag är förkyld, mindre kul.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0