saker som hänt sen sist

Saker som hänt i internetvärlden: Sverigedemokraten Erik Almqvist retweetade mig och hans anhängare var jättearga och kaxiga. Ungefär samma dag fick jag 100 följare på twitter så det gjorde mig ingenting. Min telefon är nära döden på riktigt och jag kan inte prata i telefon eller lyssna på musik om inte hörlurarna sitter i (plus att tinder laggar buhu </3)
 
Saker som hänt i verkliga livet: Var ute med Yvonne och Tina i fredags och hade kalaskul. Favvobartendern var tillbaka och jag trodde Yvonne sa "jag vill ha lammkött" och jag höll med men tydligen sa hon "jag vill ha tequila" så vi shottade istället. Fick höra att min vanligaste fras är "här sitter jag" och resten av kvällen spenderade vi med våra nya bästisar. Igår skulle jag träffa Amanda på Gränby och sen råkade vi träffa på Tina så vi hängde där i några timmar och sen idag jobbade jag (skitjobbigt när telefonen inte funkar och jag måste få jobb genom att de ska ringa men det löste sig tillslut)
 
Saker som hänt i pojkbandsvärlden: ONE DIRETION HAR SLÄPPT EN NY LPT BARA SÅDÖR DET ÄR PERFEKT OCH IDAG TÄNKTE JAG ATT JAG OCH HARRY PÅ RIKTIGT BODE GÖRA BARN IHOP SÅ KANSKE ÖDET VET EJ ÅTERKOMMER OM DET MEN LÅTEN ÄR SÅ FIN OK DET VAR ALLT (liksom vill ju ha Louis men han är lite äldre och Liam är ju askul men vet inte och jag och Harry är lika gamla och tror vi skulle ha kul ihop så om du läser detta ring mig) (skulle völja mellan Zayn och Niall också men tanken kom upp efter jag inspg att jag måste få barn med en britt och de är ju inte 100% liksom) OCH THE VAMPS HAR SLÄPPS NY MUSIKVIDEO (också poteniella pappor till mina barn de är ju lite yngre också och lätttare att övertala)

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0