You're the ultimate, you

Har aldrig varit på Norrlands onsdagsklubb VKP men när de körde 00-tal hela kvällen kunde jag inte missa det! Tänkte först köra en lite inspirerande outfit men slutade med att jag rotade kram nätlinnet och en gammal adidasväska jag fick av Denise för flera år sen. Lånade även ut mina chokers till Tina och Amanda så jag inte skulle se jättedum ut ensam. 00-talet var verkligen utan tvekan bäst på musik men när det gäller mode var det väl ingen större hit. Tur att man var så pass ung att det var ok att se ut så ändå. Hade verkligen askul och kunde aldrig lämna dansgolvet eftersom det var bra låtar hela tiden!! Fick springa på vattenpauser då och då för att den hinna tillbaka till refrängerna. Good Charlotte, Destinys child, Carola, Markoolio och många fler spelades under kvällen och man tröttnade aldrig. Vill ha 00-tal varje dag.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0