tentamenfirande

Har suttit med hemtenta hela veckan (förutom i måndags då jag var på korridorsfest hos Amanda, det var kul!) och igår blev jag äntligen klar. Gick ut med några kursare för att fira friheten trots att jag antagligen inte får godkänt, haha. Vi hängde för hemma hos en och sen drog vi till Värmlands. Redan i kön var det roligt när en snubbe började ifrågasätta feminismen och jag inte kunde argumentera så jag släppte fram de andra som har så himla mycket bra att säga. Det konstigaste är att jag i vanliga fall inte skulle bangat trots att jag inte var ett dugg intresserad och nästan lite äcklad men brudarna sa till mig att jag kunde få så mycket bättre och andra snälla saker. När vi kom in dansade vi gärnet tills de stängde och sen drog de andra vidare men jag är hundvakt hela veckan och hon har redan gjort både det ena och det andra inomhus så jag vill inte riskera något. Vill minnas att jag gick ut en promenad med henne när jag kom hem inatt också haha??? Hade iallafall en skitrolig kväll och tycker om klassen så himla mycket men tog inga bilder så lägger upp smakprov på sånt som klassen har delat med sig av under tentaperioden på facebokgruppen. Äkta genusvetarhumor.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0