the dress

Okej jag trodde inte det skulle leda till detta men jag känner att jag måste. Under natten började en klänning cirkulera runt internet. Folk sa att den var blå/svart och andra tyckte vit/guld. Kollade sen upp en blåa klänningen och sen kunde jag gå vidare med mitt liv. Tills alla andta sa att den var vit. HUR KAN MAN SÄGA ATT DET ÄR VIT DET ÄR UPPENBART ATT DEN ÄR BLÅ. Ska inte gå in på mer detaljer eftersom jag vet att jag har rätt men måste bara skriva av mig lite. Alla förutom mormor och några tinderkillar säger att den är vit men mormor kanske bara vill vara snäll och tinderkillar är oftast dumma i huvudet. Det var dock en som sa att det hade med sinnesstämningen att göra och att jag skulle kolla på den igen när jag inte var så upprörd. En annan teori jag har är att jag ser färger mycket starkare än alla andra för jag har magiska krafter och alla andra är sämst. Jag kommer inte vila förrän jag vet med säkerhet att jag har rätt och resten av världen ser en blå klänning. Ska spendera varje vaken minut med att ta reda på varför folk ser fel. I won't surrender.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0