This shit is bananas

Alltså håll i hatten och gissa vad jag gjorde igår?? KLUBBADE. Efter skolan och byxshoppingen och träningen duschade jag och blev redo för fest. Lite spontant mötte jag upp Yvve och Amanda för att få till Snerkes. Har ju aldrig varit där förr men det får ett mycket högt betyg skulle jag vilja påstå. Bra musik och trevliga människor. Både jag och Amanda träffade på våra kursare där också så det var roligt! Fast det bästa under hela kvällen var när Yvonne hade tappat sin mobil så hon ringde den från min och försvann sen bort för att leta. Efter ett tag hittade vi henne och hon berättade att några snubbar hade hittat den. Alla var glada tills jag bad om att få min mobil tillbaka, hon hade nämligen tappat bort den direkt efter. Hahahahahaha. Förstod att den låg vid snubbarnas bord men det var roligt ändå. Vet inte vart jag ville komma med detta men det är roligt att vara student ibland. Inte just nu dock för jag ska läsa en hel bok tills imorn. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0