valentine

Igår var det ju alla hjärtans dag vilket som ni kanske vet är en av de tre bästa dagarna på året! Det är nämligen den enda dagen på året jag gillar kärlek och inte kräks på folk som är i förhållanden. Var hemma hos Amanda under dagen och dekorerade hennes lägenhet med kärleksgrejer. Skrev lite fina lappar som jag satte på olika ställen i lägenheten med snälla meddelanden. Lite senare kom Tina över och vi lagade mat som  var klar lagom till att Amanda kom hem. Planen var att vi skulle kolla på melodifestivalen sen direkt efter gå till Kalmars och när Yvonne slutade möta henne på Uplands men efter mello fick vi besök och när vi tillslut kom till Uplands var det fullt så vi mötte upp Frida och gick på vanlig klubb istället. Trots att kvällen inte riktigt blev som planerat hade jag jättekul med mina favoritsingleltjejer!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0